Sykkelsesongen 2016 - Årsmøte i februar

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 15. Jan 2016

Sykkelsesongen 2016 nærmer seg med stormskritt og noen er kanskje i gang med treningen. DRIV har også vintertrening i form av spinning/styrke på torsdager på Avancia i Ski.

Sykkelgruppa skal ha et årsmøte Tirsdag 16. Februar kl 19:30 på Mjær Ungdomskole.

Vi håper at så mange som mulig kan komme dit. Vi har laget en spørreundersøkelse (som er anonym) for medlemmer av sykkelgruppa. Det er litt over 100 medlemmer pr dato. Det er ikke mange, men vi håper at vi skal klare å vekke interessen til flere sambygdinger utover våren.

• Sykling er gøy
  • Sykling gir glede og samhørighet
  • Sykling gir en sunn kropp og en god helse.

Gå ut av komfortsonen din og bli med DRIV på ritt i år. Vi har god plass til nye og gamle medlemmer.

Dersom du ikke er registrert medlem med epostadresse, send en PM til Trym på Facebook, så får du tilsendt linken til spørreundersøkelsen.

Vi håper dere alle gleder dere til en ny flott sykkelsesong – gjerne sammen med DRIV.