Årlig møte og klubbkveld for sykkel tirsdag 16. februar

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 8. Feb 2016

Sykkelgruppa har årlig møte på Mjær ungdomsskole (vanlig sted) tirsdag 16. februar klokken 1930.

Årlig møtedokumenter: Årlig møtedokumenter uten regnskap, sykkel 2016.PDF
Møtet er innkalt til med start 19.00, men det starter ikke før 19.30 slik at flere rekker å komme.

Møtet vil avholdes med ordiner saksliste:

Vi mangler fortsatt alle kandidatene som er på valg for neste periode

• Leder
  • Kasserer
  • 1 styremedlem

Valgkomiteen tar i mot forslag til kandidater - kontakt Knut-arne (på mob 95062160 eller mail joker.klemetsrud@joker.no)

Det er også mulig å sende inn saker og forslag på forhånd til dette møtet på mail - post@driv-il.no, og det kan behandles saker og forslag som kommer opp på selve møtet.

Det innstilles til valg, men selve valget gjennomføres på Driv IL sitt årsmøte (16. mars).

Som dere skjønner, så er møteformatet for sykkelgruppas "vanlige årsmøte" noe endret. Dere kan lese mer om det nye møteformatet her.

Klubbkveld

Etter det årlige møtet blir det klubbkveld hvor sykkelgruppas klubbmestre for 2015 vil hedres.

Det vil i tillegg bli presentasjon av resultatene fra spørreundersøkelsen som ble sendt ut i januar.

Diskusjoner, hyggelig samvær og enkel bevertning

Vi håper at så mange som mulig kommer denne kvelden.

Vel møtt!