KM Landevei gjennomført i strålende sol

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 8. Mai 2016

For en dag!

De som valgte å stille på årets KM i landevei fikk seg en fantastisk flott og tempopreget reise gjennom bygda i strålende solskinn, vindstille og over 20°C i skyggen.
Takk til alle som valgte å delta på dette flotte arrangementet. Vi hadde også en velt med 3 personer involvert - men alle disse syklet videre og fullførte på flotte tider. Vi fikk klubbmestere i de forskjellige alderstrinnene og det var kjøpt inn røde roser på rot til vinnerne. Gratulerer!

Tusen takk til alle dere frivillige som gjorde dagen perfekt for deltakere - også fra andre klubber. Alle hadde flotte kommentarer om arrangementet vårt og de syntes løypeprofilen var fantastisk!

Resultatlister kan dere finne på linken: Resultater for KM Landevei 2016 og dersom dere klikker dere inn på personen, kan dere skrive ut diplom. Dette vil være mulig utover kvelden på rittdagen.
Her er PDF fil for samlet resultat: KM Landevei Resultat_08_05_2016_18_45_05.pdf
/Styret

PS! Vi oppfordrer alle som har bilder fra dagens arrangement om å publisere disse på FB siden til DRIV IL Sykkel.