SESONGEN 2013 ER HISTORIE - KLUBBMESTERE HEDRET

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 18. Nov 2013

Njål Haug vant den harde klassen M40-49. Erik B. Hansen (nr 2 i M30-39) og Sturla Kaasa jr. (Nr. 1 i M30-39 og suveren vinner av "Over All") stod for et flott arrangement og gjennomførte en perfekt premieutdeling

Sesongen 2013 ble feiret med en flott fest på Vangen Skistue fredag 15. november.
Som vanlig stod vertsskapet ved Frank Westli og Tove Hansen for en FORTREFFELIG servering, og alle de omkring 45 deltagerne koste seg storligent!

Som sedvanlig skal klubbmestere markeres, og på denne festen som var for de voksne ble alle klasser fra 16 år og oppover hedret med GULL, SØLV OG BRONSE.  Du kan se de tre beste i alle klasser her: Klubbmester senior 2013

Det var tre suverene klubbmestere i den mest gjeve klassen, nemlig "Over All".
Klubben gratulerer Kristine Kjelstrup Jacobsen i kvinneklassen, Eirik Haug i klassen for junior og Sturla Kaasa jr i klassen for menn.
GRATULERER - vi gleder oss til å følge dere neste sesong.

Vi håper at alle trener godt, og ikke minst benytter forumet til å invitere til treningsturer.  Fortsetter det gode været, bør det ikke være noe i veien for å avtale noen fine søndagsturer framover.