Klubbmesterskap Terreng søndag 8. september

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 28. Aug 2013

Søndag 8. september blir det sessongens siste store happening! Da går klubbmesterskapet i terreng, som tidligere informert om. Løypa er i tipp-topp stand og her er det muligheter for alle til å stille - det er det som er meningen med klubbmesterskap.

Arrangementskomiteen og styret håper ALLE stiller opp i dette siste arrangementet (på sykkel) denne sessongen. Enten du vil sykle eller ikke, er det viktig at flest mulig møter opp. Vi håper å se flest mulig med startnummer på styret, men trenger folk både til å hjelpe til og heie!

Programmet blir som følger:

Kl. 13:00 Sektretæriatet åpner, muligheter for gjennomkjøring av løypa frem til kl. 14.
Kl. 14:00 Start for barn og ungdom under 16 år. Det blir ulike løyper og vanskelighets grader.
Kl. 15:00 Start for seniorer over 16 år. Mulig små justeringer av starttidspunkt.

Startavgift:

Voksne over 16 år: Kr. 50,-
Under 16 år: GRATIS

For voksne legges det opp til 3 runder
For barn og ungdom under 16 år blir det litt forskjellige løyper for de ulike årsklassene.

Speaker og kiosk hører med til terrengritt.

Påmelding til rittet eller om du vil hjelpe til sendes til Atle Killerud innen fredag 6. september på mail: atlekil@online.no