Enebakkdilten 2013

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 5. Mai 2013

Vel overstått med mye fin sykling
REVIDERT RESULTATLISTE

Med bilde av tetgruppen slik den så ut ved passering Mjær (Sturla, Thomas og Erik B), ønsker vi å gratulere alle med flott innsats og vel gjennomført!
Desverre fikk vi et uhell på vei til mål.  Eivind Steffensen var uheldig, og måtte i grøfta.  Han skriver her på forumet at kragebenet antageligvis er røket, og det rapporteres fra heimen at han også har en kraftig hjernerystelse.  Slike uhell legger en demper på gleden, men takk for at du skriver litt om statusen Eivind!  God bedring!

Det var ellers MYE bra kjøring i dag, og farten var enormt høy.  Mange imponerte med svært god sykling og gode tider, og til slutt så var det Sturla Kaasa jr. som vant relativt overlegent med tiden 1:16:30.  Dette var nesten 3 minutter raskere enn i fjor.

Thomas Nyborg knep andreplassen i en intens spurt, med Erik B Hansen tett på.  Så fulgte noen gamle ringrever med Knut Jo Strømsborg, Erik Haga og Njål Haug.  Gledelig at Eirik Haug - 16 år - følger opp sin far og kommer inn på 7 plass sammenlagt.  Gledelig at vårt nyeste medlem, Karwan Osman fulgte tett i helene på teten og kom inn på en sterk 8. plass.

Mye bra kjøring av alle sammen, og Kristine Kjelstrup Jacobsen og Monica Røsler hevdet seg godt i sterkt mannsdominert felt.  BRA jenter!

Resultatlisten finner du ved å klikke her:Enebakkdilten 2013
Her er den i pdf: Enebakkdilten 2013, voksneEnebakkdilten 2013 barn, Enebakkdilten 2013 senior total
Dette er en revidert liste, med en rekke korrigeringer.  Klokka klikka...:)
Det ble i overkant mye klikking og store felt over mål.  Det ble registert litt for mange klikk, men etter saumfaring av bilder og klikk, mange tilbakemeldinger, skal den nå være nogenlunde i orden.  Det vil sikkert være noen få avvik, men det må vi leve med.  Ser dere større avvik, send mail til
atlekil@online.no

Dette er et excel-ark hvor du må se nederst.  Her finner du klassevise resultater for seniorer først, barnerittet og til slutt så er herrer senior samlet i en total-liste.  Vet at det har vært enkelte som ikke har fått åpnet alle disse vedleggene, og ønsker dere listen tilsendt så send en e-post til Atle på atlekil@online.no så mailer vi denne til deg.

Takk for innsatsen og GOD BEDRING EIVIND!