SØNDAG ER DAGEN

Enebakkdilten - klubbmesterskap landevei
OG
Barneritt

Søndag 5. mai blir klubbens første store samling denne sesongen med fellesstart landevei for de over 16 år og en rekke fine løyper for barn under 16 år.

Les artikkel og invitasjon lenger ned.

Viktig info:
Sekretæriatet åpner klokken 09.00.  Ber alle om å være tidlig ute med henting av startnummer, selv om du er forhåndspåmeldt.  Vi må sjekke riktige aldersklasser.  Sekretæriatet for seniorklassen stenger kl. 10.30!

Lisens:  De fleste har vel løst helårslisens, men for de som ikke har det, er vi nå pålagt å kreve inn enkeltlisens.  For mosjonsritt (som dette er) så er engangslisensen kr. 30,-.  Dette skal gruppa betale til forbundet.

Betaling: Som det fremgår av invitasjonen, er det kr. 100,- for seniorer (pluss evt lisens) og kr. 50 for barn (ikke lisens).  Vi har ordnet med betalingsterminal, og oppfordrer folk til å betale med kort.  (Blir også brukt i kiosken etterpå)

Barnerittene:  Disse starter ca kl. 12.30.  Må justere litt i forhold til målgang seniorer.  Ber om at alle seniorer bidrar under barnerittet som heiagjeng og litt løypevakter.

Nye medlemmer: Sykling er populært, og det er gledelig at det fortsetter å melde seg inn medlemmer i sykkelgruppa vår.  Ta godt imot:
- Monica Røsler, stiller til start i K30-39 på søndag
- Karwan Osman (Fra Flateby) stiller til start i M30-39
- Lars Chr. Haugerud, Mulig stiller til start i M40-49

Driv IL sykkel er sykkelklubben for alle!! VEL MØTT PÅ SØNDAG!