ENEBAKK RUNDT -GRATULERER ALLE MED VEL GJENNOMFØRT - Søndag er det Enebakkdilten!

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 1. Mai 2013

Gratulerer til over 50 Driv-rytterer med vel gjennomført ER

Søndag er det Enebakk-dilten!

Enebakk Rundt 2013 er historie!  Over 50 Drivryttere gjennomførte med stil.  Det rapporteres fra et entusiastisk publikum både på Flateby, Kirkebygda og flere steder i Ytre, om et fantastisk syn som gjør mange stolte!
Flott kjørt og takk til alle som stilte opp og heiet!

Vår eminentre fotograf fra i fjor (Geir A Olsen) har, i tillegg til å bli klubbens sekretær, også kastet seg for alvor på sykkelen.  Er det noen som har ritt-bilder, ber vi derfor om at disse sendes Atle Killerud slik at vi kan legge disse ut på hjemmesiden.  Send til atlekil@online.no

Det minnes også om at forum-sidene våre bør benyttes til å kommentere egne erfaringer, som Gro allerede har startet med.

Kaldt, mye vind. litt lengere løype.....  Men; alt i alt bør Driv-rytterne være godt tilfreds med årets Enebakk Rundt.  Ikke minst kjøres det nå bedre og bedre teknisk sett i rullene, og det lover bra for de kommende rittene.  Det begynner vel også nå å krystalisere seg litt nivået til våre tre grupper.  Alle må kjenne litt på egen form, egne ambisjoner og dagsformen, og justere seg inn i passende gruppe.  I hovedsak ble tidene (noen variasjoner på enkelte) for våre grupper:
- Gruppe 1: 2 timer 9 minutter
- Gruppe 2: 2 timer 25 minutter
- Gruppe 3: 2 timer 42 minutter
(Differansene gruppene i mellom er stort sett det samme som i fjor)

Søndag 5. mai er det Enebakk-dilten, vårt eget klubbmesterskap på landevei!

Minner om dette arrangementet!
Ber også om at påmeldinger sendes
atlekil@online.no

Sekretæriatet er åpent fra kl. 09.30.  Etteranmelding må skje før kl. 10.00!!!

Dette rittet bør i utgangspunktet samle alle som stilte til start i dagens Enebakk Rundt!  Det er IKKE bare for gruppe 1 ryttere!!!

Til barnerittene har det også kommet en del påmeldinger, og vi ber om at alle lesere av våre hjemmesider, samt klubbens medlemmer, markedsfører dette rittet til alle kjente!  Løypene ser ut til å bli tørre og fine også i år.  I tillegg så lover yr.no godt og varmt vær!

Velkommen på søndag til alle sammen!