VIKTIGE DATOER I 2013

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 15. Jan 2013

Fortsatt vinter - men......
Sykkelsesongen nærmer seg, merk av allerede nå i kalenderen!

Mens noen er travelt opptatt med skitrening og andre vinteraktiviteter, venter andre igjen på bare veier og at sykkelen kan tas fram.
Styret har også begynt å legge konkrete planer, og det er viktig å merke seg følgende fastsatte aktiviteter og datoer:

Årsmøte og klubbkveld:
Onsdag 27. februar kl. 18.00: Årsmøte med påfølgende klubbkveld.
Årsmøtet er gruppas høyeste organ.  Her blir de viktige beslutninger tatt.
Vi kombinerer også i år med klubbkveld hvor sportslige aktiviter og annet blir presentert.

Satsningsritt, Landevei:
Enebakk Rundt- se egen artikkel.  Er 1. mai.  Har egen startpulje.
Nordmarka Rundt - kommer mer info.  Er 18. mai.  Ingen startpulje enda.
Randsfjorden Rundt - 25. mai.  Har egen startpulje.  Se artikkel lenger ned
Mjøsa Rundt - 9. juni.  Vurderes.  Info kommer senere.  Hold av dato.
Lillehammer - Oslo -  22. juni.  Har egen startpulje.  Se egen artikkel.  Meld dere på!
Satsningsritt betyr at dette er ritt klubben ønsker at flest mulig stiller opp på!  Alt retter seg mot å få samkjørt gode grupper fram mot Lillehammer - Oslo.
Med unntak av Lilllehammer-Oslo, vil det ikke bli noen felles opplegg med transport etc på de andre satsningsrittene.  Like fullt forventes det stor påmelding, og detaljer omkring disse rittene kommer vi tilbake til.  Til Lillehammer - Oslo blir det et eget opplegg som i fjor.  Dette kommer vi med et opplegg for senere.

Klubbmesterskap/Klubbritt:
Søndag 5. mai; Fellesstart landevei
Torsdag 13. juni; Tempo individuell
Lørdag 7. september; Terreng  OBS!! Lørdagen etter Birken!

Avslutningsfest:
Lørdag 2. november (Forbehold om ledig plass på Vangen)

Styret jobber også med en omorganisering for å få bedre kapasitet til både sportslig satsning og til gjennomføring av arrangementer.  Vi håper å ha det meste på plass til årsmøtet i februar.  Det vil naturlig nok ligge litt ansvar på det enkelte medlem også.  Først og fremst blir det å stille opp og delta på såvel satsningsritt som klubbritt og andre arrangementer.  I tillegg håper vi på velvilje og støtte til å stille opp på arrangementer.  Har du i tillegg lyst til å gjøre en jobb for sykkelgruppa, er det bare å ta kontakt med en i styret.
Uansett må du merke deg datoer og aktiviteter over.  Dette blir i hovedtrekk kjøreplanen.  Se også egen artikkel når det gjelder terrengrittene.