TID FOR PÅMELDINGER TIL LANDEVEISRITT

Postet av Driv Idrettslag - Sykkel den 5. Jan 2013

Nå er det på tide å melde seg på sesongens ritt!
Satsningsrittene er ennå ikke bestemt, men noen er bankers!
Vi har jobbet for å få egne startpuljer - nå må klubbens medlemmer vise at vi er disse verdige!!
Opplegg for de ulike rittene vil bli fastlagt på en klubbkveld om ikke lenge!

Invitasjoner begynner å komme, og mange er utålmodige med å melde seg på.  Styret jobber ganske iherdig med de ulike arrangører for å få egen startpulje i de ulike rittene, og (tro det eller ei) dette tar litt tid!  Vi har nå fått egen pulje både på L/O, ER og Randsfjorden.  I og med at vi en en ny klubb så går ikke dette av seg selv!  Nå er det opp til medlemmene å melde seg på, og vise at vi er verdige disse puljene!!

Straks påmeldingene startet til Enebakk Rundt 2013, tok vi kontakt med arrangøren.  Vi ble lovet en egen pulje, og etter at dette nå er lagt til rette av Ultimate Sport (ble klart fredag), gjenstår det bare at vi melder oss på.
Driv IL Sykkel har fått startpulje nr 13 med start kl. 09.57.30. Dette er rett etter førstelagene til de andre Oslo-klubbene!
Dette har vi fått etter påtrykk til arrangøren, og med signaler om at vi kan bli opp mot 50 deltagere fra klubben vår.
Det er bare å gå i gang med å melde seg på, og dette gjøres ved å klikke denne linken: https://secure.onreg.com/onreg2/front/step1.php?id=1765 og velge vår pulje som heter Driv IL Sykkel.
De som allerede har meldt seg på, har blitt flyttet over i denne puljen.
Planer for dette og andre ritt kommer vi tilbake til.

Til Lillehammer - Oslo har vi egen pulje i lagkonkurransen som vil være for gruppe 1 .  I tillegg har vi gjennom Einar Gundersen kontakt til arrangøren som lover å få samlet gruppe 2 og 3 i en egen pulje-start så tidlig som mulig!
Se artikkel lenger ned på siden, og MELD DEG PÅ!!  Foreløpig er det ikke mange påmeldte.
Bruk den aktuelle link, og når denne er full, så sender du mail til Einar Gundersen.  Alt står beskrevet lenger ned!

Fra fjorårssesongen har vi klart å beholde vår egen startpulje i RANDSFJORDEN RUNDT!  Det vil spøke litt for denne om det ikke blir flere som melder seg på!

Se egen artikkel lenger ned.  Dette rittet blir høyst sannsynlig ett av våre satsningsritt denne sesongen, og oppfordringen går derfor til alle landeveisryttere om å melde seg på.  Bruk startpuljen vår.  Vi kommer tilbake til opplegg her også.  For påmelding og info, bruk denne linken: www.randsfjordenrundt.no
Du velger Driv IL Sykkel under rubrikken "Klubb i NCF" (Ikke bare Driv)!  Så finner du startpulje med Driv Sykkel!

Det er lurt å være tidlig ute med påmeldingene!
Billigst før 1. februar!
Puljene kan bli fylt opp av andre!!!
Selv om det endelige opplegget ikke er fastsatt enda for denne sesongen, vil disse tre rittene bli av de som det satses på når det gjelder landeveien!